tisdag 8 mars 2022

God morgon världen!









Hej hallå!

Här är jag igen. För 6 år sedan flyttade jag min gamla goa blogg till min hemsida.. Sen slutade jag nästan blogga helt mer personligt. Men vet ni. Det har jag faktiskt saknat. Att vara lite mer personlig. 

Det går ju nästan inte att sammanfatta 6 år på ett litet inlägg men de senaste två åren har varit omvälvande. Inte bara för mig utan för hela världen. Först pandemi och sedan krig i Europa. 

Två år av Covid firade vi ut med att testa positivt hela den hemmaboende familjen. Sen blev det krig och vi åkte på sportlov. Ett välbehövligt avbrott och flykt från verkligheten. Men också återhämtning. Kraftsamling och ren njutning i vårt älskade Grövelsjön. 

Mina fina döttrar är nu 13 och 17 år. Mina älskade söner är vuxna, utbildade och utflyttade. Thorstein och jag still going strong. Och in har det flyttat en liten hund som heter Bilbo. 

Bilbo är en bedlington terrier och har hunnit bli hela 7 månader. Inte så väldigt lång tid på jorden. Men en riktig liten tuffing och som tur är även förtjust i turer i skog och mark och på snö som syns. 



KRaMaR FRåN MiG

Inga kommentarer: