måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag


Hemma ligger det två hostiga snoriga små skorpor. Själv är jag faktiskt lite trött efter två nätter med ett febrigt barn på vardera armen. Men jag vet att vi är många som har det så just nu. Många snoriga, snuviga, hostiga små barn. Och trötta smårisiga föräldrar. Jag har en lång lista på saker att göra men det går lite trögt. Men jag antar att det får vara så just nu. Delar med mig av en inspirationskatalog för Katvig att bläddra lite förstrött i. Ackompanjerad av hosta. I vintersolens sken. Dekorerad med lite snytpapper. Klicka på bilden så börjar det!

Jag önskar alla en fin alla hjärtans dag full av kärlek och mesta möjliga glädje!

KRaMaR FRåN MiG

2 kommentarer:

eva h sa...

massa hjärtan å krya på härifrånkramar

mammagumman sa...

Tack Eva. Idag är dom lite kryare men det är fortfarande täppt i luftrören. Kram Anna