måndag 9 november 2009

Jag är en mycket lycklig människa

Idag har vi tagit över vår lilla butik på stan. Varit och köpt inredning. Haft en hel hoper trevliga och hjälpsamma ungdomar och en liten mormor till hjälp med att skruva och skruva och skruva. Nu är inredningen på plats och det gick bara inte att hålla sig från att börja använda vårt alldeles eget skyltfönster. Lilla storasyster har skrivit "flyttar" på skylten och det enda man vill är att få slå upp portarna här på riktigt. Så ivrig man kan vara. Och glad. Lite trött men uppfylld av den där härliga känslan av att jag är en mycket lycklig människa. Och snart med egen butik på stan!

6 kommentarer:

Jinxan sa...

Åhhh vad spännande. Och vilket fint skyltfönster. Någon gång måste jag se det IRL också :D

toveb sa...

Tihiii! :-D
Jag bara måste ta mig till Södertälje igen snart. Har inte riktigt varit på humör för långa resor med otåligt 1-åring...

Ann-Charlotte sa...

Men Grattis!!
Vad roligt!! Jag skall komma och titta så fort ni öppnar!!
När gör ni det??

Kram
ACN

SiriR sa...

Grattis! Så spennende da:) Lykke til med butikken:)

Ängla Miranda sa...

Sannerligen! Lycka är ett eget skyltfönster! Å, vad roligt för er, grattis jättemycket!

Kram, M

metamorphosis sa...

Grattis!! Så roligt!