torsdag 13 januari 2011

Vardag

Så var vardagen igång. Veckan har verkligen bara sprungit iväg. Skolan är lite roligare för lilla storasyster. Lillasyster vill inte gå till dagis varje dag. Men gör det glatt ändå. Ungdomarna luffsar på. Själv har jag haft fullt upp i butiken. Med inköp. Hitta nya roliga, spännande, vackra, kreativa, hållbara ting som passar i helheten. Pussel är viktigt. Och ni har kanske förstått att jag tycker mycket om väskor. Så pussel i fina väskor är en perfekt kombination. Detta är runt som jorden. Dubbelsidigt dessutom. Så ganska svårt. Men vi fixade det. I alla fall hälften än så länge.
KRaMaR FRåN MiG

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Heja vardagen! Den är inte så tokig när den väl kommit igång. Det är egentligen övergångar som är svårast, är det inte?

Kram.

Anonym sa...

Det pusslet vill jag ha! :-)

metamorphosis sa...

Lite skönt ändå när man kommer in i de nygamla gängorna igen!

Ser ut som det spännande pussel det där... och väskan var ju väldigt söt!

Lotta sa...

Väldigt fint pussel. Det skulle jag gärna lägga med femåringen. Jag måste nog kika in i butiken! :-)