torsdag 30 december 2010

God nyårsafton

Jag är egentligen inte mycket för att fira nya år. Åren de kommer och går. Med glädje och sorg och allt som hör livet till. Men jag skall erkänna att det ändå känns lite skönt att vända blad just i år. Jag lämnar 2010 med sina sorger och bedrövelser bakom mig. Fylld av framtidstro och förtröstan spänner jag ögonen i horisonten och väntar ivrigt på allt det nya jag hoppas skall komma. Men innan dess tänker jag ha en God nyårsafton. Och det önskar jag er som kikar in här med. En god nyårsafton och ett fint 2011 med kärlek och glädje.
KRaM TiLL eR aLLa!

6 kommentarer:

Julia sa...

En kram till dig också! Mycket kärlek och omtanke önskar jag dig. :)

Monika sa...

Hej
fint skrivet!
Önskar dig också en fin afton och att 2011 kommer att bli bra år!
kram
Monika

Lotta sa...

Gott Nytt År Anna! Hoppas att det svåra vänder och att ditt år blir varmt och fint! Kram Lotta

Elisabeth sa...

Nu kör vi igång det här året! Jag har 365 dagar på mig att besöka KoKoBello till exempel :) Och Skillebyholm, det blir roligt.

Toril sa...

Ja jag håller med dig...just idag är det ingen bra dag för mig..känner mig lite ledsen och vemodig..men det får vara så..kramar dig hårt och önskar oss alla det bästa året!

mammagumman sa...

Tack för alla nyårshälsningar! Än så länge tycker jag att det artar sig bra, det här nya året. Kram och tack det samma till er alla!