tisdag 28 december 2010

Ingen rast ingen men jag tar det med ro...


Mellandagarna ägnas traditionsenligt åt städning och hemmafix. Mannen och jag har städat vår tjusiga lilla walkincloset, källartrappan där alla extra skor och kläder förvaras samt nu även flickornas rum. Så har jag tvättat det jag tror är hela decembers tvätt och fixat lite nya kuddar och nytt porslin. Ingen rast. Men jag tar det med ro. Ren och skär njutning att får ägna tiden åt hus och hem. Bilderna kommer härifrån och de är helt ljuvliga tycker jag. "Mrs Ronzulli, an MEP from Italy, took her tiny daughter Victoria to a vote at Strasbourg. She kept her baby carefully cradled against her in a sling and occasionally leant to kiss her on the forehead."

KRaMaR FRåN MiG

4 kommentarer:

Lotta sa...

Åh, vad fint! Jag blir nästan tårögd.

mimpen sa...

Åh, så mysigt!

Mian sa...

Underbart vackert! Magiskt!
God fortsättning till er och kram
/Mia

Anonym sa...

Myyyyys!