måndag 29 juni 2015

Hemmapyssel





Till vardags när jag jobbar hinns det liksom inte riktigt med. Men nu har flickorna och jag haft sommarlov i två veckor och jag har samlat kraft. Och  så var det förstås det underbara kraftfulla trycket av Frida Kahlo som gjorde sitt till. Det krävde sin plats. Så nu har jag fixat lite i sovrummet. Ändrat om på väggarna så Frida fick den plats hon förtjänar. Och ställt dit en radio så det går att lyssna på P1 när helst man behöver. Sommar när det är som bäst!  

3 kommentarer:

Sara sa...

Hej Anna! Så vackert hem ni har. Skulle du vilja dela med dig av färgkoden på den rosa färgen i er matsal?? Älskar den! Kram

Sara

mammagumman sa...

Hej Sara. Tack för snälla ord! Den rosa färgen är en 9 år gammal tapet från Tricia Guild så jag vet inte färgkoden. Den är i alla fall underbar. Kram Anna

mammagumman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.