lördag 19 juni 2010

Kärlek och världen

Dagen idag har förstås till rätt stor del ägnats åt att kika på bröllopet mellan kronprinsessan och hennes prins och allt ståhej däromkring. Gammal teatersömmerska som jag är, är det en fröjd med alla härliga kreationer. Alla vackra färger. Blomsteruppsättninar. Smycken och tingel tangel. Bilden som föreställer Victoria och Daniel är målad av Jakob 7 år på Mörtviksskolan och har funnits att beskåda på Internationella barnkonstmuséet i Vårby Gård. Ett härligt ställe med ett fint syfte!

KRaMaR FRåN MiG

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hej! Jag tittar in och blir glad över Christianiacyklar och aklejor! Måste kolla in KoKoBello också...

mammagumman sa...

Tack Elisabeth. Nu blev jag nästan lite blyg. Jag gillar ju din blog så mycket. Tack för besöket. Kram Anna