söndag 18 oktober 2009

Söndagslunk


Så blev det lite tid över till hemmet en rätt lugn och lite snuvig söndag i oktober. Jag älskar att torka damm, torka av, stryka duk och flytta runt och ordna med alla mina prylar som jag samlar på. Och så tänker jag att jag ska fotografera och dekorera i bloggen med mitt nypiffade hem. Men så får jag inte tid. Och när tiden kommer så får jag inte till det. Så det blev så här i stället. Varsågod - min dotters nappar vackert uppradade bland det kinesiska porslinet.

2 kommentarer:

Ängla Miranda sa...

Å, vad jag tycker att din blogg är inspirerande!! Apropå att du har ambitioner men inte får till det; det är ju just precis det du får! Livet som det verkligen är är det vackraste! Med eller utan nappar!:-)

mammagumman sa...

Åh tack snälla Ängeln Miranda. Det var verkligen snällt sagt! Kram Anna