lördag 31 oktober 2009

Denna fina fick jag av en av mina favoriter. Det tackar jag för lika barsnligt förtjust som vanligt när jag får lite uppmuntran. Jag kikar in hos Agata varje dag och det är lika trivsamt varje gång. Jag har inte haft så stor lycka när jag skickat mina kedjebrev vidare tidigare. Men jag gör ett försök ändå, trots allt, och skickar denna award vidare till tre andra bloggar som jag kikar in hos allt som oftast. Och jag vill bara poängtera att jag inte har några som helst förväntningar på vad som händer sen. Den som mottager utmärkelsen väljer själv vad den vill göra med den. Men ni som väljer att klicka vidare till dessa tre fina bloggar - enjoy!
En skön helg önskar jag alla!
Och de utmärkta är:

5 kommentarer:

Suzan sa...

Det är alltid trevligt att få och att ge uppskattning!
Ha en trevlig helg!

moa sa...

hei mammagumman -
å, hva glad jeg ble at du ville gi awarden videre til meg...
1000 hjertelig takk - you made my day!
Håper du har hatt en fin helg -
og nyter denne søndagskvelden i november..
stoooor moaklem

mammagumman sa...

Moa: Vad kul att du uppskattade awarden. Jag gillar din blogg jättemycket. Och, Suzan, se så fint det är att ge uppskattning, speciellt när någon blir glad! Nu är jag glad. Kram Anna

Vibeke sa...

tusen tusen takk snille deg, det varmet at du ville gi den videre til meg! slikt varmer, nå ble jeg glad :)

klem og kos

mammagumman sa...

Nu blev jag ännu lite gladare. Allt gott. Anna